Top saveti za brendiranje lokala ili kancelarije
-
Kada pokrećete neki posao i imate finansijske izdatke na svakom koraku, naravno da ćete se zapitati šta je najbolje i najpovoljnije uraditi da biste privukli kupce ili klijente. Jedno od glavnih pitanja koje muči vlasnike je kako brendirati kancelariju ili lokal. Svesni ove dileme, jer smo i sami bili na početku i znamo koliko je teško kada krećete u nove poslovne vode, mi uvek pažljivo razmatramo i trudimo se da izaberemo rešenje sa najboljim odnosom cene i kvaliteta.
Poprilično je važno da pažljivo izaberete adekvatne materijale i rešenja za brendiranje lokala ili kancelarije jer brendiranje nije mala investicija kada ste na početku i zato je najbolje da uvek konsultujete stručnjake i od njih tražite rešenje. Brendiranje kancelarije ili lokala je vrlo važno za predstavljanje vašeg posla i ostavlja snažan utisak kod klijenata ili kupaca. Svaki lokal koji je lepo brendiran, sa stilom, ukusom i kvalitetnim materijalima, ubediće klijente ili kupce da sarađuju sa ozbiljnom firmom.
Zahvaljujući različitim tehnikama štampe, materijalima, mogućnostima njihove obrade, postoji poprilično puno mogućnosti za brendiranje lokala i kancelarija i svaki poslovni prostor može biti izbrendiran na jedinstven i kreativan način. Zato vam u tekstu koji sledi dajemo par saveta kako biste od brendiranja lokala ili kancelarija izvukli samo najbolje.
-
Za početak ti treba dobar dizajner, koji se razume i u štampu, obradu klirita, stirodura i drugih materijala koje želite da koristite. Važno je da za brendiranje odaberete stručnu osobu koja zna kako se koji materijal ponaša da se ne bi sve razmontiralo čim montažeri odu sa terena. Zato uvek birajte iskusne ljude, pogledajte njihove sajtove, društvene mreže i proverite da li baš oni rade to šta vama treba. Nemojte prepuštati stvari slučaju i tražiti najjeftinije, vec uvek trazi strucnost i kvalitet.
-
Rešenja koja ćete odabrati za brendiranje kancelarije ili lokala, treba da prate enterijer ili eksterijer objekta ili poslovnog prostora. Vrlo je važno i da rešenja koja izaberete odgovaraju fizičkim karakteristikama prostora jer postoje određena pravila. Tako na premer, nećete lepiti foto-tapetu na hladan i vlažan zid, jer će u takvim uslovima lepak popustiti. Isto tako nećete kačiti logotip od stirodura na zid koji se kruni, jer će sa zidom otpasti i sve šta zalepite na njega. Zato vam je potreban stručnjak koji će doći da pogleda objekat koji će biti brendiran i oceniti šta je gde moguće, kako bi vam dao najbolji mogući predlog.
-
Osim toga, važno je da ispoštujete i zakonske regulative, kako ne biste imali neprijatnosti sa inspekcijom ili vlasnicima objekta, sta posebno važi za stambene zgrade. Zato je važno da osoba koja vam radi brendiranje zna regulative. Postoje delovi grada gde su inspekcije posebno rigorozne i ukoliko vam je lokal ili kancelarija na takvom mestu, najbolje je da vodite računa i da se konsultujete pre bilo kakvih radova.
-
Nikada nemojte kopirati druge i birati iste kombinacije da ličite na konkurenciju, uvek gledajte da se izdvojite jer najveći utisak ostavlja nešto šta već nije viđeno. Na primer, ako ste fast-food restoran, izbegavajte žutu i crvenu, jer bukvalno svaka druga ćevabdžinica u gradu, bira te boje. Ljudi će vas tako teško razlikovati od stotine drugih. Vaš vizuelni identitet mora da bude drugačiji da bi vas ljudi lako zapamtili.
-
Birajte uvek kvalitetne, a ne jeftine materijale. Ne kaže se džabe da će onaj ko ne plati na mostu, platiti na ćupriji. Mi smo tokom rada često imali situacije kada klijenti posegnu za jeftinim folijama kada otvaraju lokal i to im se obije o glavu kada te folije treba da se zamene ili skinu. Jeftine folije brzo izblede i onda nastaje problem jer se jako teško skidaju. Zbog tankog materijala, nemoguće je odlepiti ih iz jednog komada, već se cepaju i pošto treba mnogo više vremena za njihovo skidanje, to košta više od same montaže, jer ništa danas nije skuplje od vremena. Zato, ako ne želite da gubite vreme i novac, uvek uložite u startu u kvalitet, jer kvalitet garnatuje sigurnost.
-
Nemojte cekati poslednji trenutak za brendiranje lokala ili kancelarije ili brendirati u toku gradjevinskih radova ili ako ti radovi jos nisu slegli. Tako rizikujete da dodje do ostecenja folija, stirodura, foreksa i ostalih materijala koji ce biti korisceni za brendiranje kancelarije ili lokala. Brendiranje je kao dekoracija i dolazi na kraju, kako bi sve bilo lepo i kvalitetno uradjeno. Dozvolite sebi malo vise vremena za finalne radove brendiranja, kako biste imali dovoljno vremena da odaberete najbolji moguci dizajn.
Ukoliko vam treba savet u vezi brendiranja ili zelite da se konsultujete oko toga sta je najbolje za vasu firmu, lokal, radnju ili kancelariju, mi smo tu. Imamo preko 10 godina iskustva u brendiranju, kao i stotine zadovoljnih klijenata iz raznih bransi a nasi dizajneri i tehnicari stampe vrlo dobro poznaju tehnike, kao i mogucnosti i vrlo rado ce vam pomoci da odaberete najbolje za vas posao. Ukoliko se odlucite za nas, mi radimo kompletan proces brendiranja, od procene prostora, preko idejnog resenja i dizajna, do stampe, izrade i obrade cvrstih materijala, do montaze.
Kod nas možete u uraditi sve
Veliki spektar usluga nas izdvaja od konkurencije koji su obično fokusirani na jednu tehniku štampe, dok u našem studiju vam možemo ponuditi veliki spekar svih tehnik.
Štampa flajera
Štampa svih vrsta flajera na različitim tipovima papira i gramaže
Štampa postera
Štamap postera na satenskom papiri Premium kvaliteta u visokoj rezoluciji
Želite li da saradjujete sa nama?
Ne oklevajte da nas kontaktirate
Ne oklevajte da nas kontaktirate