Tradicionalni marketing je dobar, ali digitalni je još bolji. Zašto? Zato što vam omogućava da sebi birate klijente, da birate lokacije koje ćete pogađati, određene grupe ljudi, firme... Digitalni marketing pruža toliko mogućnosti, koje ne možete ni da zamislite.
Kompletan digitalni marketing važan je za svaku firmu, za svaki proizvod ili uslugu. Počev od SEO, tj. optimizacije, pa sve do sponzorisanih objava i sajta na guglu.
Jedina mana digitalnog marketinga je što je potrebno dosta znanja i iskustva da biste u ovom polju nešto napravili, ili ćete u suprotnom izgubiti puno novca i vremena. Zato je važno da angažujete adekvatnog stručnjaka za digitalni marketing. Mi vam nudimo da uz minimalna ulaganja i za kratko vreme dođete do vaše ciljane grupe ljudi ili kompanija. Znanje i iskustvo koje imamo, stičemo godinama i u radu sa mnogim klijentima, tako da smo u velikoj prednosti u odnosu na nekoga ko prvi put ulazi u digitalne vode.
Biti prvi na Guglu, koliko ste puta ovo čuli… mi mnogo puta.
To uopšte nije lako jer jedno je prvo mesto a mnogo sličnih firmi. Međutim, ništa nije nemoguće, pa ni ovo. Imate dve opcije: mnogo vremena i tone kvalitetnog sadržaja, ili plaćena reklama (Google adds).
Kada počinjete, najbolje rešenje je plaćati reklame...
Da bi vas googl prepoznao i ponudio baš vas u moru stručnjaka koji se nude, morate kvalitetno podesiti reklamu, nije dovoljno da je samo platite.
Biti prvi na Guglu, koliko ste puta ovo čuli… mi mnogo puta.
To uopšte nije lako jer jedno je prvo mesto a mnogo sličnih firmi. Međutim, ništa nije nemoguće, pa ni ovo. Imate dve opcije: mnogo vremena i tone kvalitetnog sadržaja, ili plaćena reklama (Google adds).
Kada počinjete, najbolje rešenje je plaćati reklame...
Da bi vas googl prepoznao i ponudio baš vas u moru stručnjaka koji se nude, morate kvalitetno podesiti reklamu, nije dovoljno da je samo platite.
Gde su danas ljudi najviše na internetu? Na društvenim mrežama.
Većina internet korisnika najveći deo svog virtuelnog vremena provodi upravo na Fejsbuku, Instagramu, Youtube-u, Tik-Toku… Mnogi ih koriste i kao pretraživače I zato je danas moguće na društvenim mrežama naći sve šta nas zanima.
Društvene mreže omogućavaju da vaš proizvod ili usluga dopre do ljudi kojima je tako nešto potrebno, ali I do onih koje bi mogli biti potencijalni kupci ili klijenti. Društvene mreže su jako dobre za oglašavanje jer ljudima daju ideju šta bi mogli da kupe ili plate uslugu. Njihov potencijal se ogleda upravo u tome da vam pružaju mogućnost da dođete do novih kupaca ili klijenata koji za vas nisu ni čuli.